Regulamin

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Firma OPC Damian Łucak zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  2. W celu dokonania zakupu należy wypełnić formularz zamówienia.
  3. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.
  4. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub jeśli dane te będą niekompletne.

WARUNKI DOSTAWY

  1. Zamówienia złożone przed godziną 14 w dni robocze są zazwyczaj realizowane tego samego dnia, a złożone po godzinie 14 następnego dnia roboczego.
  2. Termin dostawy towaru jest podawany w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji. Zastrzegamy sobie prawo realizacji wysyłki w ciagu 2-3 tygodni w przypadku gdy produkt nie znajduje sie u nas w magazynie. Mogą Państwo ponadto w każdej chwili poprosić o dodatkowe informacje odnośnie czasu i sposobu dostarczenia przesyłki.
  3. Przesyłki realizujemy przy pomocy takich przewoźników jak Poczta Polska, InPost, Siódemka. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za pakowanie. Płacisz tylko stawkę przewoźnika.
  4. Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski. W przypadku przesyłek zagranicznych w zależności od kraju docelowego ustalane są indywidualne warunki dostawy.

BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI

  1. Zamówione produkty są doręczane pod wskazany przez Państwa adres. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, iż zakupiony towar dotrze do celu bez przeszkód. W razie potrzeby możmy nadać przesyłkę dowolną inną wskazaną firmą przewozową.
  2. Każdy zamówiony towar jest umieszczany w dodatkowym opakowaniu chroniącym go podczas transportu.
  3. Uwaga! Po pokwitowaniu odbioru przesyłki każdy klient ma prawo w obecności kuriera dostarczającego towar, otworzyć otrzymaną przesyłkę by sprawdzić zawartość (kompletność, zgodność z zamówieniem oraz jej stan).
  4. W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy sporządzić protokół, wskazać w nim nieprawidłowości i złożyć podpisy (odbiorca i doręczyciel, ewentualny świadek).

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Standardowym rozwiązaniem jest opłata z góry. Kupujący wpłaca na nasze konto kwotę naliczoną po złożeniu zamówienia. drukAS.pl wysyła zamówione produkty bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:
  2. Alternatywnym sposobem zapłaty jest płatność gotówką przy odbiorze przesyłki. Kupujący otrzymuje od doręczyciela kopię listu przewozowego (zawierającą informacje o nadawcy, odbiorcy, kwocie pobrania), kwituje odbiór przesyłki, wnosi opłatę doręczycielowi.
  3. Wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu niezbędnych danych: nazwa firmy (dane osoby fizycznej), adres, NIP.
  4. Przy stałej współpracy istnieje możliwość uzgodnienia terminów płatności, oraz indywidualnie negocjowalnych rabatów zaleznych od ilości kupowanych naklejek.

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o przesłanie pocztą elektroniczną informacji o ewentualnych wadach produktu w celu ustalenia toku dalszego postępowania: zwrotu, wymiany, naprawy.
  2. Kupujacy może w ciągu 10 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny jeżeli towar nie został użyty. Zwrot produktów powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszty zwrotu pokrywa kupujący i jest obowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki.
  3. Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu produktu w ciągu 7 dni przesyła należną za zwrócony towar kwotę na konto bankowe kupującego.